5. dan Češke (četrtek)

Današnji dan se je začel nekoliko kasneje in sicer ob 9.30. Po obilnem zajtrku smo se z našim super kombijem napotili proti Brnski veterinarski fakulteti. Udeležili smo se zelo zanimivega predavanja za prve letnike na faksu o kosteh in mišicah. Srečali smo par bivših dijakov naše šole, ki so svoje šolanje nadaljevali na tej fakulteti. Zelo so jo pohvalili, z profesorji vred.

Sledil je ogled njihovega muzeja okostij in živali. Igrali smo se igro ugotovi okostje, kjer smo si ogledali sestavljeno okostje živali in ugibali kateri živali pripada. Lahko smo tudi prijeli in poskusili dvigniti lobanjo povodnega konja (ni bila lahka). Nama je najbolj v oči stopil morski prašiček z odprto trebušno votlino, v kateri so bili prisotni še vsi organi.

Ko smo odhajali iz kampusa smo opazili njihovo maskoto, ki je bila res prečudovita (osel z zmajevimi krili oz. mladički osla in zmajevke iz Shreka). Malo smo se nasmejali in lačni tekli proti našemu zvestemu kombiju.

Sledil je obilen obrok. Seveda smo obvezno morali poskusiti tudi češki Mcdonalds. Malo smo se še sprehodili po nakupovalnem centru ter se odpravili v hotel.

Proti koncu dneva smo po večerji pregle
dali še ne obiskane gostilne, ter utrujeni zaspali.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika