4. dan Češke (sreda)

Danes smo lahko spali uro dlje kot včeraj. Po dobrem zajtrku smo se zbrali pred kombijem, kjer smo se dobili s profesorico z njihove veterinarske šole. Skozi gosto meglo nas je vodila do Brna. Zapeljali smo se na edino veterinarsko univerziteto na Češkem kjer smo spoznali še eno zelo prijazno vodičko. Razkazala nam je njihov oddelek za konje. Bil je gromozanski. Izvedeli smo veliko o poteku priprav na operacijo konjev, o operacijah, okrevanju itd. Zelo zanimivi so nam bili prostori za sedacijo in zelo velike kirurške sobe. Prav tako nam je vodička razkazala ostale prostore kot so infekcijska soba, jahalnica kjer potekajo tudi tekmovanja, pokazala nam je njihove kočije, prostor s fantomom za odvzem semena, bokse v katerih bivajo konji, ki se tam zdravijo. Videli smo veliko čudovitih konjev, med njimi tudi kobilo z brki.

Zahvalili smo se za ogled in se odpravili do najbolj pričakovane destinacije. Po stresnem parkiranju smo si privoščili kosilo. Za tem smo se odpeljali do klinike za fizioterapijo malih živali. Opazovali smo uro fizioterapevtskega zdravljenja neke psičke, nato pa smo si še sami pogledali vse od blizu. Spoznali smo načine zdravljenja kot so hidro terapija, vaje za ravnotežje, masaža, terapija z laserjem itd.

Po tem smo se odpravili nazaj v Boskovice do našega hotela.

Nastopil je čas popoldanskega počitka ter zabave v hotelu, za tem pa smo se odpravili poiskati še delujočo in ne predrago gostilno kjer bi pojedli večerjo. Po okusni večerji in vsemu kar še paše zraven smo odšli nazaj v hotel in ko smo končno postali zaspani šli spat.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika