2. dan Češke

Današnji dan se je začel okoli osme ure zjutraj. Prvo smo si privoščili obilen zajtrk ter se peš odpravili do višje zdravstvene šole. Tam so nam predstavili njihov program in kako poteka njihov pouk. Pokazali so nam njihove modele za vajo, par od njih naju je zelo fasciniralo npr. lutka z utripom, dihanjem in govorom. Na lutki stimulirajo paciente, različne nepravilnosti, kot na primer aritmija. Po končanem ogledu smo se zahvalili za topel sprejem in se napotili proti mestnemu centru, na poti sva se spraševala čemu redko kdo govori angleško, prišla sva do zaključka da sva v veliki vasi in v šolah se pretežno učijo nemško.

Na trgu smo si ogledali judovsko četrt, naš vodič nam je veliko povedal o njihovem življenju in o njihovi kulturi in veri. zapomnila sva si zelo malo saj je naš vodič govoril v bolj polomljeni angleščini, velikokrat je tudi zašel iz teme in se spet vrnil k njej.

Pot smo nadaljevali do šolskega centra, kjer imajo več smeri strokovnih srednjih šol med drugimi: računalniška, ekonomska in veterinarska. Najbolj naju je zanimala trgovina na sredi šole kateri je sami nimamo, razmišljala sva o uvedbi le te. Ogledali smo si njihove veterinarske prostore, kateri niso tako dobri kot naši, vendar njihove veterinarske učilnice so bile malo bolj napredne. Pri pouku se profesorji in učenci zelo dobro znajdejo. Šokirana sva bila nad tišino ki vlada med odmori saj na naši šoli te ne poznamo. Nato je sledilo kosilo na šoli, ki smo ga z veseljem pojedli.

Dan smo nadaljevali z enournim spancem. proti večeru sva se odpravila v trgovino da si dvigneva glukozo v krvi ter se odpravila v prvo kavarno. Tam je Luka raztresel pol sladkorja, ki sva ga neopazno pospravila nazaj v kozarec ter hitro odšla. Nato sva odšla v naslednji lokal ter predebatirala današnji dan. Bila sva utrujena, zato sva se odpravila v hotel in si pogledala Sanjskega moškega, za vrhunec večera sva si privoščila nachose in omako ter si ogledala še Zlatolasko.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika