10. dan Češke (torek)

Tudi danes smo dan začeli z dobrim zajtrkom. Nato smo se odpeljali do šole, počakali da so se češki dijaki posedli na avtobus in jim potem sledili. Vozili smo se po nekakšnih zahrbtnih vasicah in prišli v malo manj zahrbtno mesto, kjer smo obiskali muzej sira Tvaružky. Plačali smo vstopnino in potem sledili vodenju po muzeju. Kar razveselili smo se kratkega filma z angleškimi podnapisi, saj je bilo vodenje seveda v češčini in vsega nismo prav točno razumeli. Poslušali smo o sestavinah mleka in nastanku masla ter sira. Videli smo postopek kako se je od domače proizvodnje majhne družine razvila celotna tovarna tega zelo popularnega sira.

Po ogledu muzeja smo obiskali še njihovo trgovino, kjer smo kupili nekaj okusnih dobrot (torej sir), obiskali bližnjo kavarnico kjer prodajajo tudi sladoled z okusom sira, potem pa smo se odpravili nazaj do naših prevoznih sredstev.

(zlo dobr)

Kmalu po prihodu nazaj smo se odpravili na kosilo potem pa na iskanje spominkov za domače, kar je bilo precej težko. Po uspeli misiji in krajšem počitku smo vsi skupaj odšli na večerjo in na pijačo, potem pa pospali.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika